Ledighet

 
I torsdags arbetade Andreas sin sista arbetsdag, kan man säga. Jag väljer att se det så då det känns lättare inför nästa vecka. Om jag skulle gå över och må dåligt så vet jag att Andreas kan stötta mig. Dessutom ska han vara ledig med mig på tisdag. Sedan har han ju inte räknat med att jobba kommande vecka heller. Detta firade vi hur som helst i torsdags. Vi åkte till Sisjön, Andreas badade och vi skålade i rosa bubbel.
 
 

Midsommarafton firades bland annat hemma, en middag hos mamma och avslutades sedan hemma i soffan. Jag var riktigt trött igår... Men sova vill inte bebisen att jag ska göra förrän efter tolv och närmare halv ett. Det är OMÖJLIGT att sova med ilningar (jag aldrig hade kunnat föreställa mig) varje gång bebisen rör sig. Och då har jag en bebis som dansar "Euphoria-dansen" (brorsans ord) i magen. Konstant. I timmar. Jag älskar vår bebis. Och jag tycker att h*n kan komma ut och dansa nu istället.

Beräknad förlossning: IMORGON!!




Kommentarer
Postat av: Celine - Maskrosbarn med Aspergers |

Spännande. Ser fram emot att få läsa din förlossningsberättelse sen. Har du namn på förslag eller väntar du och ser vem det är som kommer först?

2012-06-26 @ 19:52:07
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Jilina

Puss!!!

2012-06-29 @ 13:11:38
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0